perjantai 18. marraskuuta 2011

vi gör det igen


30 QUESTIONS

1.Your middle name, and how you feel about it.
Julia on siis mun toka nimi(omistan vaa 2), ja mun etunimi on Anna. Eli Julia on kutsumanimi ja oikeesti se virallinen nimi, mut ain kaikis papereis(esim hammaslääkäri) lukee Anna, koska se on se etunimi. Tykkään mun molemmista nimistä, mut en vois kuvitella itteeni Annana. :)

2.Talk about your piercings or tattoos, if you have any.
Omistan vaan yhen reiän molemmis korvis, mut korviksiiki käytän tosi harvoin a) en muista b) en jaksa ain säätää niiden kaa treeneis ku onnistuisin hukkaa ne kumminki...

3.Your favorite television program.
Gossip Girl, Glee, Greyn Anatomia, Good Wife ja Frendit on sellasii mitä jaksan ain kattoo. :))

4.Write about your closest friends.
No siis kaverit on mulle tosi tärkeit, en vois elää ilman niitä. Mul on paljon kavereit/tuttui, mut vähän sellasii tosi hyvii kavereit.
  • Ekana pitää varmaa esitellä toi Minna(Minski, Chinkki, Minns, rakkaalla lapsella monta nimeä :D). Ollaan siis tunnettu koko elämämme, koska meiän isät on toistensa parhaita kavereita, ja Minski on myös mun paras ystävä. <3 Minna on mulle sellanen jonka kaa mä voin puhuu IHAN kaikest maan ja taivaan välil. Meil ei oo koskaa ollu mitää riitoi mikä on ihanaa. :)) Love you bunny <333
  • Rellu, Sofia(niiden+minskin blogi vinklink) ja Veera on Minnan kaa mun parhaimmat jengikaverit, vietän niiden kaa eniten aikaa ja oon vast tänävuon tutustunu niihinki sillee kunnol, vaik oon kaikki tuntenu....7 vuot? Mut oon myös paljon kaikkien muiden esim. Madde, Peltsi, Iina, Julia, Jemppu, Maisa........... :D Ei noist voi muut sanoo ku et on kaikki ihanii separeit joiden kaa on ain kivaa. :)) <3
  • Maija on mun parhain kaveri koulust, vaik ollaan tunnettu kunnol vast vajaa vuosi ja ollaan eri luokil. Meiän "tarina" on aik mielenkiintonen... Olin menos kotiin Sellost, ku kirjaimellisesti törmäsin Maijaan Subwayn kohal. Jäätii vähäks aikaa juttelee, ja todettii et mennää joskus sinne yhes syömää. Sit joskus viime talvel mentiin, juteltiin ja todettiin et tykätään paljon samoist asioist, ja on muutenki hyvä flow. :D Sen jälkee nähtii useemmin ja nyt mennää johonki tyylii kerran viikos. Maijan kaut tutustuin Saraan paremmin ja nyt ollaan tällanen ihastuttava separitrio. :DD LOVE YOU <3
5.Tell us your three favorite colors.
Kaikenlaiset siniset, mut tykkään eniten laivastonsinisest.

6.Your favorite season, and why.
Tykkään kaikist vuodenajoist eri syist, talvel pääsee rinteeseen ja on joulu, lunta ja toppatakkei. :) Kevääl on synttärit ja aurinko tulee takas, kesällä on lämmint, ei kouluu kaikkee ihanaa, syksyl pääsee taas pukeutuu lämpimästi ja käyttää pipoo. :))

7.How you came across tumblr, and how your life has changed since joining.
hahah tumblr on ihana paikka, mut se tuli mun elämään vast wheartitin jälkeen. Ihanii kuvii, mietelauseit, toteamuksii ja videoit. Siel näkee ihmisten luonteest paljon, ja on hauska nähä jos joku on onnistunu "kiteyttämään" sun ajatukset johonki kuvaan tai tekstiin. :))

8.Are you a fitness guru or a couch potato? Talk about your exercise habits.
Rakastan urheiluu, eri lajeja ja sitä ku pääsee liikkumaan. En ainakaa nyt pystyis lopettaa korist, koska tiiän et lihoisin sen jälkee niiiiiin paljon, eikä se muutenkaa oo just nyt ajankohtast. Noi jengiläisetki on nii tärkeit mulle, etten pystyis lopettaa. Oon kans tottunu treenaa kovaa, ja tykkään siit myös. Mun tavotteen on jatkaa korista niin kaua ku se on kivaa ja nautin siit.
Ratsastust en haluu lopettaa, koska mä rauhotun siin ja keskityn paaaljon paremmin ku muual. Oon vaa kiintyny tohon lajiin nii paljon. Oon päättänyt, et sit ku en enää jaksaa panostaa korikseen rupeen panostaa ihan hullun ratsastukses. :)) ps. en oo mikää heppatyttö xd

9.Favorite song at the moment.
Christophe Maélta: Mon p'tit gars, Ca fait mal, Un peu de blues, J'ai laissée, Dingue dingue dingue..... :)
Toni Braxton feat. Treyz Songs: Yesterday
Adele: Turning tables, Someone like you, Rumor has it
One Direction: What makes you beautiful, Gotta be you, Tron, Forever Young
Justin Bieber: Misteltoe
David Guetta feat. Sia: Titanium
DJ Fresh: Gold Dust

10.Talk about your pets, or the pets you would like to have.
Sulo <3 meiän kauramoottori, jonka oon nähny livenä hurjat 2 kertaa!!! Joo on siis aikeissa nähdä pollea useamminkin, mutta ei oo aikaa. >:((
ps. HALUUN KOIRAN!!!

11.Your top three favorite bands.
bändejä.........hehehe.........One Direction <3, LMFAO, HEVISAURUS....joeei.... :DD no tos ylempän oli aik lailla niit mitä kuuntelen. Tykkään kans Veronica Maggiost, Ellie Gouldingist, ja loput onki sellast massamusiikkii :D

12.Your thoughts or opinions about Harry Potter.
Hyvä kirjasarja, leffoistkin tykkään, koska niitä ei oo tyritty samalla tavalla kun Twilighteja ja toivottavasti ei Nälkäpeliä. :))

13.Your thoughts or opinions about Mean Girls.
Oon nähny ekan osan joskus kauan sitte, ei ollu mitenkää laadukas leffa.....

14.Do you have siblings? Talk about them, or talk about what it’s like to be an only child.
On kaks isosiskoo, Laura ja Sara, toinen 19(KOHT 20) ja toine vastikään 18. Riitelen molempien kaa 24/7, mut osaa ne olla kivojaki. Mukavaa ku koht on taas yks "taksikuski" enemmän :--------------) <3

15.Tell us your favorite junk food.
Ei tarvii varmaa muuta sanoo, ku et omistan Mäkkipäkin.....ja toi Subway on mulle ja Maijalle pyhä paikka. :DD

16.Your favorite Disney Princess movie.
Varmaan Ariel, koska oon ain tykänny merenneidoist ja uimisest. :DD Harmittaa ku en oo nähny Prinsessaa ja sammakkoo, kosk se vaikuttaa nii hyvält!! :(( juuhei tykkään Disney-leffoista <3

17.Your thoughts on Ugg boots.
Aah Uggit, talven pelastus, ja luottokengät Conversien ohella. <3 Ehdottoman mukavat, "hiukan" tyyriit, mut sen arvoset, ja plus: niis on kiva liukuu jäisil teil talvel. :)) Omistan pitkävartisen suklaanruskeet, jotka pitäis viedä suutarille ku pohja vähän repsottaa......

18.Do you drink soda more often than milk?
Okei en siis juo limuu ku vaan juhlis ja esim. mäkis. Oon totaalinen maito-friikki, juon sitä varmaa 2 litraa päiväs. :D

19.The initials of your crushes.
...................skippaus...................

20.Do you wear glasses? If so, what are they for?
En käytä muit ku aurinkolasei, mut jos käyttäisin haluisin sellaset kivat isolinssiset suorakaiteen muotoset. :)

21.Your favorite subject to study.
Kemia on varmaan on yks lempiaineist, kosk oon siin aik hyvä ja se vaa sujuu. Oon kans vahva kielis, koska oon puhunu pienest asti vierast kieltä, ja tykkään niist. puhun enkkuu, saksaa, ranskaa ja ruotsii(suomen lisäks höhhöh).
Tykkään kans matikast ja historiast. :))

22.Do you play a sport? Tell us about it. If not, talk about a different hobby you may have.
täältä voitte käydä kattomassa. :) Kans yks juttu mitä tekee nyt ihan sikana mieli tehä on PÄÄSTÄ RINTEESEEN!!<333 oon laskenu jostai 4 vuotiaast ja nautin siitä iha mielettömästi, pääsee kattoo samal maisemii, urheilee, on ulkona, hienot ulkovaatteet(xd)....LOVE IT <3 :))))

23.Your opinions on Lady Gaga.
Tekee jotenki nerokast musiikkia ku saa ne kaikki biisit soimaan päässä. :DD Mut joo en kyl pahemmin pukeutuis pekoniin......

24.Tell us about the last movie you saw in theatres.
öö.....käyn tosi harvoin leffas, joten en ees muista millon oon viimeks ollu :DD mut siis ois aikeis mennö kattoo se Aamunkoi Maijan ja Saran kaa. :)

25.Tell us about the last book you read (for leisure or for school).
Nälkäpeli <3 mieletön sarja, luin ekan osan päiväs ja luen just vikaa osaa. :)) Oon vaa ihan koukus niihi kirjoihin ja en jaksais venaa kevääseen asti et se leffa tulee... C:

26.Name one place you would love to visit one day.
Pariisi, Lontoo, Jenkit, Aussit :)) en oo koskaan ollu.

27.List your three favorite girls names, three favorite boys names, and your three favorite names for a pet.
....okei en oo mikää mestari nimeemises........et joo skippaan tänki :D

28.Your first celebrity crush.
hmm...ei niit varmaa ees oo....paitsi et.....noi futispelaajat, golffarit.......Beau Mirchoff, Jeremy Sumpter......Greyn Avery........<3

29.Your opinions on the television show Glee.
LOVE IT <3 rakastan niit biisei ja hahmoist Blainea ja Puckermanii :--------)

30.Take a picture of yourself right now and post it, or post the most recent picture you can find.


Julia :)

Ei kommentteja: