sunnuntai 11. joulukuuta 2011

selkä rusahtaa RUNTS

Tänään on ollut erittäin mielenkiintoinen päivä.........NOT! Heräsin about klo 9.30 ja kattelin 1h Youtube-videoit iPodilta(iha normi, nukahdin vasta 01.00 niiden takia), sitten nousin, aamupala, koneelle, koneella erittäin monta tuntia(tarkoituksena tehä vihdoinkin se raportti loppuun), syömään, lakkailin kynsiä, mietin joululahjoja, piirtelin, siivosin, taas konelle, syömään, koneelle, TV, lisää ruokaa, jeeejjejejejeee tein PIPAREITA <3333 2h, koneelle ja nyt oon ollu täs about 3h.... :D Ensin asensin mun rakkaan piirtolaudan(alhaalla kuvassa) tähän Macille, sekoilin sen kanssa, ja nyt päätin ottaa itteäni niskasta kiinni ja tehä sen raportin loppuun asti! Oon nyt semihysteerisel tuulel, koska about 2/3 mun päivästä on menny koneella, ja mun selkä rusahtelee aina ku liikun. :DD Hauskaa viikonalkua!

Rakas Wacom Bamboo Fun <3

- Julia

Ei kommentteja: