torstai 29. joulukuuta 2011

It seems that I was a good girl this year!








Elikkä suoraan asiaan=joululahjoihin! Otsikkokin kertoo, että näyttää siltä et oon ollu jotenki überkiltti tänä vuonna(vaikken oo) ton lahjamäärän perusteella.................... No mua se ei ainakaan haittaa, että noita on noin paljon, koska tykkään jokikisestä! :)

1. Ihana Espritin pyjama, ehkä maailman mukavin!
2. Kaikkein toivotuin lahja: uus puhelin eli se aikaisemmissakin postauksissa mainittu HTC ChaCha
3. Paulo Coelho- kalenteri; ihanat värit ja kuvat, sisältää joka viikolle oman mitelauseen/aforismin, tykkään tosi paljon! Kiitos täti! :)
4. Kinsellan Minishoppaaja! Kinuin äitiä ostamaan tän jo kesällä, mutten saanut. :( Sen jälkeen koko sarja pääsi unohtumaan, mutta innostus oli suuri kun avasin tän paketin! :D
5. ja 7. ihanat rannekorut ja ihana riikinkukkokoru Minskiltä :) Oon käyttäny jompiakumpia melkeen jokapäivä!
6. Söpöt rusettikorvikset Nebalta :)
8. 50e Stockalle  kummeilta :--------------)
9. Ihana Ginan USA:nlipputyylinen(:D?) toppi Sarzulta!
10. ja 11. suklaataaaa :D toi levy loppu tänään.......
12. Fleecesukat mummilta, malli oli Julia :D
13. Superlämpimät Ginan lapaset Elleltä ja Marialta
14. IIIIIP Greyn kolmostuottari Nepsulta ja Jenniltä! <3
15. Baylis & Hardningin setti Minskiltä sekin, tuoksuu ihanalta, mutta ei oo vielä päässy kokeiltavaks
16. Lushin Snowfairy-suihkugeeli/shamppoo Maijalta, käytin tänään, superjeeees :)
17. Adidas Fruit Rythm- tuoksu tädiltä, pääsi mun arkituoksuks, koska omistan vaan kaks aiemmin, ja niitä oon käyttäny vaan juhlissa, semivoimakkaita
18. H&M:n Strawberry Sorbet- suihkugeeli ja rasva, ihana tuoksu näissäkin!
19. Yankee Candels, Christmas Eve ja Apple Cider, en oo vielä polttanu, mutta toi Christmas Eve on mun yöpöydällä, koska se on mun lemppari noista kahesta. Maijalta nääkin :)
20. MACin poskipuna Pinch o' Peach siskolta :------)
21. Sally Hansenin kynsilakka värissä Calypso Blue :)

Näistä kuvista puuttu vielä Maijan antama ihana Sponge Bob-muki, joka oli pesukoneessa :(
Kiitoksia kaikille ihanille lahjanantajille, arvostan! :) <3

Vielä joulunaama:

- Julia

2 kommenttia:

elli kirjoitti...

voi ku kivoi lahjoi :)!

Julia kirjoitti...

jjjeeps minustakin :D